עמותת אדמתי
חסר רכיב

עליונות (חקלאית) אווירית

07/11/2019


החקלאות כובשת את הזירה הביטחונית ומטביעה את חותמה בתחום כלי הטייס הבלתי מאוישים בארץ ובעולם. לראשונה משרד החקלאות לקח השנה, חלק בכנס UVID הבינלאומי לטכנולוגיה ביטחונית. הכנס, שהתקיים היום בפעם השמינית, כולל השנה, לראשונה, מושב "לא ביטחוני" שיעסוק בשימוש בכלי טייס בלתי מאוישים בחקלאות

 

מצ"ב הודעה בנושא.

לינק לתוכנית הכנס פה.

ודוגמאות ל-5 חברות שמציגות שם מטה.

 

AgroScout

בעוד תצפיות מתבצעות באופן ידני על ידי אגרונומים המכסים כ-10% מהשטח, דבר שלרוב גורם לגילוי מאוחר של מחלות ומזיקים, ואף גורם למגדלים לאבד בין 20% ל -40% מתשואתם, AgroScout מאפשרת למגדלים להפוך מזל"ט לאגרונום דיגיטלי, המספק איתור מדויק של מחלות ומזיקים, ובכך להגן על יבולים ועלייה בתפוקה.

רק כדי לסבר את האוזן: בהליכה של 20 דקות, אגרונום עשוי לכסות כ -150 צמחי תפוח אדמה. במעוף של 20 דקות, המוצר של AgroScout (שהודגם בפיילוט של תפוחי אדמה) יכול לכסות 10,000 צמחי תפוח אדמה ב-125 דונם. התוכנה מסוגלת לגלות מחלות עד לרמת הדיוק של הצמח הבודד, סיווג מחלות אוטונומיות והמלצות לטיפול.

 

Tevel  

מציעה אפשרות לביצוע משימות קטיף, דילול וגיזום בבוסתנים באמצעות רחפנים. הרחפנים מספקים פתרון קציר הוליסטי לחקלאי שכולל קבלת מידע על כלל החלקה ומצבה וכן קטיף בו זמנית.

 

Agridrones Solutions

מציעה אפשרות לריסוס אוטונומי, חסכוני ויעיל עם יכולת כיסוי רחבה אשר ניתן לבצעה בכל תנאי מזג אוויר.

 

skyx

מספקת פתרונות הדברה ממוקדים ומפחיתה את השימוש בחומרי הדברה בזכות הדברה נקודתית אישית כל צמח לפי צרכיו, במקום הדברת שטח שלם כפי שקיים כיום.

 

Agro Drone

מתמחה ביצירת הדמיות באמצעות מזל"ט המפיק דגמי תלת מימד של השטח החקלאי, העוזר לקבל תמונה בזמן אמת על מצב החלקה והטיפול הנדרש בה.

 

 

דפנה יוריסטה

מנהלת אגף דוברות, תקשורת והסברה

משרד החקלאות ופיתוח הכפר

תגובות לדף זה
תגובה חדשה

עדיין אין תגובות לדף זה.
מוזמנים להגיב!

חסר רכיב