עמותת אדמתי
חסר רכיב

הטרור החקלאי נמשך- ציוד חקלאי בשווי מיליוני שקלים הוצת בעוטף עזה

08/12/2020
ציוד חקלאי בשווי כמה מיליוני שקלים הוצת במושב יכיני שבשער הנגב. במשטרה ובמשמר הגבול חושדים כי גורמים עברייניים שמנסים "להעביר מסרים" ולגבות פרוטקשן עומדים מאחורי ההצתה.

החקלאי שציודו נשרף, יניב חגבי, אמר בשיחה עם ynet כי ההצתה בוצעה באמצעות שני בקבוקי תבערה. "הכל נשרף תוך שניות. זה פגע לנו בעבודה בעיצומה של עונת ריסוס, זה עצר הכל", אמר חגבי. "אני לא יודע מי עשה את זה, אבל המטרה שלו ברורה: לפגוע בנו ולהרוס. אולי גם מקנאה. אבל אנחנו לא נישבר, זאת המלחמה של כל החקלאים בארץ".

גורם המעורב בחקירה אמר כי התקופה האחרונה חלה עלייה בטרור החקלאי. "בשבוע שעבר הוצת ציוד בחווה חקלאית סמוכה, זו מלחמה לכל דבר", אמר הגורם. "יש כאן ניסיונות של גורמים עבריינים להשתלט על החקלאות ולנהל את הענף בצורה כוחנית ופלילית".

שי חג'ג', יו"ר מרכז המועצות האזוריות וראש המועצה האזורית מרחבים, מסר בתגובה כי "הטרור החקלאי ממשיך לאיים על הביטחון האישי והפרנסה של החקלאים ומשפחותיהם. חשוב להבין שהטרור החקלאי בסוף פוגע ומאיים על כל אזרחי ישראל. במזל הפעם לא הייתה פגיעה בנפש. אנחנו פועלים עם משרדי הממשלה להחמרת הענישה והגברת ההרתעה, על מנת לעצור את התופעה המסוכנת הזו".

לחצו כאן לקריאה באתר המקור (ווינט)  וצפייה בסרטון מהמקום

תגובות לדף זה
תגובה חדשה

עדיין אין תגובות לדף זה.
מוזמנים להגיב!

חסר רכיב