עמותת אדמתי
חסר רכיב

השוואת הזכויות במקרקעין של היישובים החקלאיים בישראל מול מדינות ב OECD

09/07/2018

דברים נוקבים שראוי להאזין להם שוב ושוב, מפי פרופ' רחל אלתרמן, במסגרת השולחן העגול מס' 22 בטכניון, שהתקיים בהנחיית עו"ד דודו קוכמן תחת הכותרת: "זרקור חדש על הזכויות במקרקעין ובדיור ביישובים השיתופיים."

בין המשתתפים בשולחן העגול היה גם יו"ר עמותת אדמתי, גלעד אלטמן. אתר אדמתי יציג בשבוע הקרוב את עיקרי הדברים שעלו במסגרת השולחן העגול.

 


את ברכת המארח נשאה פרופ' פנינה פלאוט, סגן הדיקן למחקר ומוסמכים בפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון. ד"ר מיכי דרורי, יועמ"ש התנועה הקיבוצית הציג את עבודת הדוקטורט שלו, על השוואת הזכויות במקרקעין של היישובים החקלאיים בישראל מול מדינות ב
OECD.

במוקד דברי פרופ' רחל אלתרמן: מה חושבים חברי וחברות המושבים והקיבוצים על הסדרי המקרקעין החלים עליהם.

המגיבים בשולחן העגול היו פרופ' אמנון פרנקל, הפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון וד"ר ירדנה שאול החוג לגיאוגרפיה ולימודי סביבה באוניברסיטת חיפה.


רקע: השולחן העגול הוא פורום שעוסק בשיח על נושאים ברומו של המרחב הכפרי, יישוביו ומתיישביו. כל מפגש בשולחן העגול נפתח על ידי פאנל של מומחים שמציג את הנושא הנדון מזוויות שונות ובעקבותיו. יוזמי הולחן העגול הם עו"ד דוד קוכמן – מזכ"ל האיגוד החקלאי, פרופ' אמריטה רחל אלתרמן ופרופ' מיכאל סופר מאוניברסיטת בר אילן.  

תגובות לדף זה
תגובה חדשה

עדיין אין תגובות לדף זה.
מוזמנים להגיב!

חסר רכיב